1-  تماس با مسئول دفتر، صرفا جهت درخواست مشاوره و عقد قرارداد، اجرای پروژه های یا برگزاری دوره های آموزشی و سخنرانی : 

 88581798 (021)

 ساعات تماس : 9 صبح الی 18 (روزهای غیر تعطیل)

2-  تماس شخصی در شرایط ضروری ویژه صنایع و سازمان ها:

 
۰۹۱۲۰۴۶۲۴۹۵
 MMehdiAhmadian[aatt]Gmail[dot]com
mm.Ahmadian[aatt]aut[dot]ac[dot]ir


• به دلیل مشغله‌ی کاری و حضور در برخی جلسات کاری یا دانشگاهی لطفاً قبل از تماس یک پیامک حاوی معرفی خود (صنعت/سازمان) و موضوع نیازمندی ارسال نمایید تا بتوانم در خدمت شما باشم.

 

 

 

3- نحوه ارتباط جهت  پاسخ به سوالات  مخاطبین گرامی  در سایر موارد( ادامه تحصیل، راهنمایی پایان نامه و پروژه های دانشجویی،  مطالب وب نوشت و غیره) 

خواهشمندم به هیچ عنوان جهت ادامه تحصیل، راهنمایی پایان نامه و پروژه های دانشجویی، بررسی مقالات، کتب، مطالب وب نوشت با شماره همراه تماس گرفته نشود و با خواندن موارد ذیل در صورت نیاز درخواست خود را مطرح نمایید.

 در صورت تماس با موبایل در این موارد یا ارسال پیامک، دیگر به هیچ عنوان به سوال شما حتی از طریق راه های ذیل پاسخ داده نمی شود و وارد Black List می شوید.

  • در صورت نیاز به مکاتبه با بنده حقیر لطفا قبل از ارسال پیام خصوصی و نامه ابتدا به موضوعات وب نوشت مراجعه کرده و در صورتی که موضوع مد نظر شما در میان پست ها نبود(برای غالب سوالات پست مرتبط وجود دارد!) از طریق فرم ذیل  مطرح کنید،در غیر اینصورت در همان پست سوال خود را طرح نمایید(اولویت پاسخ دهی به سوالاتی است که در بخش نظرات پست های مربوطه پرسیده شوند!).
  • اولویت در پاسخ به سوالاتی است به شکل عمومی پرسیده شده اند.سوالاتی که خصوصی پرسیده می شوند در اولویت پاسخ دهی  قرار نمی گیرند(اگر پاسخ داده شوند به شکل عمومی پاسخ داده می شوند با حذف مشخصات ارسال کننده) و به دلیل مشغله بسیار زیاد امکان ارسال پاسخ به ایمیل شما را ندارم.
  • پیشاپیش از تاخیر در پاسخ به نامه ها به دلیل مشغله زیاد عذر خواهی می کنم.
  •  از آنجایی که بسیار از سوالات مشابه است بنده به آنها در قالب یک سوال عمومی پاسخ می دهم تا برای سایر مخاطبان نیز راهگشا باشد و از تکرار سوالات مشابه خودداری شود، لذا دوستان عزیزی که تمایل ندارند پیام آنها به صورت عمومی در وبگاه یا وب نوشت منتشر شود در عنوان یا متن خود«پیام خصوصی» را بنویسند.
  •  ضمن احترام به همه عزیزان، به مخاطبینی که سوالات از این قیبل خود را از طریق آدرس ایمیل یا دیگر شبکه های اجتماعی مطرح کنند پاسخ داده نخواهد شد.
  • از آنجایی که مخاطبین گرامی وب نوشت  بنده را قابل دانسته و از طرق مختلف پرسش های متنوع خود را مطرح می کنند اما بنده به دلیل محدودیت وقت، نیاز به مدیریت مطلوب و جامع پرسشها تنها از طریق وب نوشت (با توجه به اولویت های بیان شده ) به پرسش های  مطرح شده پاسخ می دهم و فرصت ارسال ایمیل را ندارم ؛ بر اساس درخواست مخاطبین گرامی وب نوشت جهت اطلاع رسانی فعالیت های وبگاه و وبنوشت خویش کانال تلگرامی ذیل را راه اندازی نمودم. مخاطبانی که تمایل دارند از طریق تلگرام  آخرین رویدادهای مرتبط با وب نوشت و وبگاه بنده  مشاهده ویدئوها و کلیپ های آموزشی و  انتشار لینک برخی اخبار امنیتی از خبرگزاری های مختلف را دریافت کنند می توانند در این کانال عضو شوند: